Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

bLURRRRRRRRRRRR....

aduh..baru je taip td..tbe2 firefox hang..xpe la..ntah pe la yg aku pk..my princess punya la rnck dok cter..aku dok wat blur...sori ye..hmmmm...pape pun thanks for the delicious meal(betul ke x aku eja pun xtau) sori na..mintk ampun..mintak maap...sok sehari lg cuti..ArGGGHH..tension..nk ngadap Rph...cik azaha..jgnlah kau datang observe...aku dah puas gan praktikum ni...bnyak bnda lagi yg aku x settle...cik wat la bnd len dlu..ngorat ke..wat soklan  ke...g mkn2 ke..jln2 ke..amik mc ke ...muak dah cik gan RPH ni..cukup dah la kot..satgi lg ngarut....ok la...sekian...hmmm...love u my girl MMMMMMMMUAKS

xmo nangis yer syg....

0 ulasan:

Post a Comment

Komen jangan tak komen..nak follow pun leh hehe..

::AMARAN::


Blog ini adalah adalah tempat si penulis berkongsi cerita, gambar, video atau hasil kerja seni. Kebanyakan penulisan di dalam blog ini ada dalam bentuk yang ringan dan mudah untuk di baca. Kadangkala entry yang di masukan tidak mempunyai sebarang bentuk ilmu, hanya sekadar perkongsian cerita seperti berada di warung-warung kopi. Pastikan anda mempunyai fikiran yang terbuka sebelum membaca.

Sekian,
-Cikgu BioNik-


ShoutMix chat widget